Esok larian 1 M 1 S!! Korang nak join tak!??

Assalamualaikum, Hello!!

It is Fringeday today! Hahaha, happy-nye aku *ani ujung minggu jua bah!!! (berbahasa brunei dulu :p) Tapi, ke-happiness ku terbantut gara-gara, esok ada larian  1 M 1 S!! Terpaksalah, aku bangun awal esok!! Datang sekolah mesti tepat-tepat 6.30 AM!! T__T Sebab registration dimulakan awal pagi.. Dengar-dengar trek kitorang berlari nanti 8000 meter, duh, samalah ngan 8 KILOMETER! Kena lari jauh ni!! Aku plan tak nak berlari, jalan jehh, jogging ala-ala dangdut.. LOL.. Kalau menang pun, orang yang pertama sampai di garisan tak akan dapat hadiah punya!! Instict aku mengatakan bahawa antara Hillaria, Roszalia, Emaila, yang asrama tuhh, KOMPOM! lari pecut pun tak SEMPUT nanti esok! Mesti dapat top 10 punya!! Kalau aku?? Perggh, jauh panggang dari api!! FAILED !!! Tapi takpe, tahun depan ada pertandingan merentas desa, aku aim dapat top 20 yang terbaek lahh!! Tengah dalam training ni aku, HEHEHE!!

Tapi yang paling mengejutkan aku, trek lelaki ngan pompuan sama je, lalu Kampung Gana kalau tak silap, keluar dari simpang dekat SHELL Membakut, cekgu sains yang bagi tahu, dia kata, ada chancelah, LOL.. Pastu melarat pulak jadi cerita masuk BELUKAR, nanti adalah POSITION 1, POSITION 2 (seperti di dalam game GANGURO GIRL) *diharap anda tidak berfikiran kuning.. LOL


Esok, takda oranglah kat rumah aku, mama aku pun ada program 1 M 1 S, bapa aku pula, pergi SM ST John, Beaufort, sebab dijemput oleh diorang untuk program 1 M 1 S!! Errggh, aku ingat minggu ni nak pergi KK! Boleh jugak pergi CP, Suria Sabah ke, beli cover depan untuk lappy aku, hahahaha.. HUHUHU.. Nasib malang bertimpa-timpa!!