URGENT!!

Assalamualaikum, Hello!!

First of ALL... Para copycats yang tidak tahu hal yang bakal aku ucapkan pasti gembira apabila terbaca entry kali ini.. Tapi ingat, entry ini hanya bertujuan untuk memberi peringatan...

Kesian, sayang je code NO RIGHT CLICK and NO TEXT SELECTION tuhh, WHY? WHY? 

OK, babe, u'olz ingat page source masih tak boleh bukak?? Still ada cara untuk bukak page source...

Aku dah buat beberapa eksperimen kat beberapa buah blog yang mengguna sistem no copycats.. A.K.A adanya code NO RIGHT CLICK dan NO TEXT SELECTION... But, masih jugak dapat copy and bukak pagesource diorang...

Cara-caranya? I won't tell you... Aku amat sangat tidak menyukai para COPYCATS pahem??

Aku cuma beri peringatan... Sayang je, kalau diorang boleh bukak pagesource kite.. Kite dah penat-penat buat...

OK, papai..

3 comments:

Ct Hajar ♫ said...

mcam mana macam mana?


ce cite ='(

Unknown said...

#curious =='

nur wazira said...

saya tahu :)