TROLOLOLOLOL.

Assalamualaikum!

Hello??? Ada orang kat sana tak??? Hehehe. Penat gila aku ni, maklumlah, baru balik dari CAMPING.. Orang kata, tempat yang ber-CAMPING tu, KERAS.. Tapi, ALHAMDULILLAH.. Tak ada apa-apa yang berlaku..... Anyway, korang rasa menarik tak wajah terbaharu blog aku ini???

Horrible TAK>?

1) Jahanam
2) Amat Teruk
3) Teruk
4) Sederhana
5) Baik
6) Gojos
 
 Korang rate blog aku, nombor berapa ya??? Nombor 1, 2, 3, 4, 5 atau 6. Nombor 7 pun boleh... *dalam imaginasilah!

Harap-harap tak, and again, I'll be away for two days, maybe... Balik kampung bah! Sedihnya aku, hari raya Aidilfitri dah berlalu dan sekarang dah masuk bulan Zulkaedah, dan esok bulan OKTOBER!!! Happy Birthday Mimi!

Sapa sini ambil PMR tahun ni? Cepat-cepat! Bagi tahu sahaja kat aku, aku boleh tolong bah, curi paper exam PMR.. (KONON je) Anyway, GOOD LUCK :)  Semoga berjaya, jangan lupa ingat nota banyak-banyak, nanti bolehlah bagi tips-tips kat aku, yang serba kekurangan ini.. LOL.

No comments: