//Untitled

Assalamualaikum! Hello!!

How R Y'All today? Sihat? Alhamdulillah. Tak? Semoga cepat sembuh ya!! Ini entry update je! ALFATIHAH buat ARWAH Cikgu Rossidah, semoga beliau ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Amin.

Back to the main point, korang rasa, patut tak aku buat tutorial???? Aku ni pening kepala, nak buat ke tak, nak buat ke tak? Anyway, today, classmates gua, banyak yang langgar peraturan, bawak mobile phone, kamera *netbook pun ada!!.. Gila sakan bergambar sahaja diorang tuhh.. Memang tak lain tak bukan upload masuk dalam FB!!

Nasiblah hari ni dapat balik awal.. Pukul 12 tengah hari, aku lepak kat Library.... Setahu aku, LIBRARY ni tempat baca buku, menuntut ilmu, tapi, HAPRAK! Dah jadi tempat maksiatlah pulak... Classmates yang join aku lepak kat Library, ada pulak ambil kesempatan pi DATING kat LIBRARY tuhh jugakk.. Ada jugakk yang pergi BESIGUP !! LOL.. Rosak betul!!!! Aku dah tak tahu nak buat apa...

No comments: